Konkretne rozwiązania

współpraca

  • Nasi klienci reprezentują różne branże.
  • Nasi klienci mają kilkuset, kilka tysięcy, kilkanaście tysięcy, kilkadziesiąt tysięcy, kilkaset tysięcy różnych odbiorców, do których chcą dotrzeć ze swoim komunikatem jednocześnie.
  • Nasi klienci chcą zainteresować lub poinformować swoich potencjalnych klientów
    wszyscy
  • Potrzebują wzmocnić relacje z obecnymi klientami
    doświadczeni
  • Chcą docenić stałych i lojalnych klientow
    marketingowo dojrzali
  • Piszą do potencjalnych darczyńców lub dziękują za dotychczasowe wsparcie
    mailing fundraisingowy

Konkretni klienci

dostarczają

  • informacje o nowych produktach i promocjach
    producenci i dystrybutorzy
  • materiały szkoleniowe
    ośrodki edukacyjne i firmy szkoleniowe
  • magazynowane i konfekkcjonowane przez nas towary
    e-commerce

Konkretni klienci

przesyłają

  • formalne dokumenty
    faktury i inne druki transakcyjne
  • kolejne numery prenumeraty lub zamówione książki
    wydawnictwa
  • miłe wiadomości
    nagrody z programów lojalnościowych i zestawy upominkowe
  • grzeczne upomnienia
    wezwania do zapłaty i pisma windykacyjne

Konkretni klienci

zapraszają:

  • na firmowe targi i eventy
  • na organizowane kursy i szkolenia
  • na hucznie obchodzone jubileusze

Konkretni klienci

składają życzena i podziękowania

  • na kartkach świątecznych i noworocznych
  • na dyplomach i listach dziękczynnych za sponsoring lub współpracę
  • na papierze firmowym za honorowy patronat i bezinteresowne zaangażowanie

nasi klienci

wiedzą, że

  • kiedyś sami realizowali obsługę korespondencji biznesowej, a outsourcing tego procesu do zewnętrznej firmy nie pozbawił ich kontroli nad treścią i formą tego procesu
  • doradzimy odpowiednią formę materiałów, bo wykonanie ich własnoręcznie i powierzenie ich konfekcjonowania może oznaczać opóźnienia ( należy koordynować zlecenia w kilku firmach, aby na czas wysłać je w tym samym terminie ). Rozbieżność z wymogami maszyn i urządzeń firmy konfekcjonującej może spowolnić lub uniemożliwić zautomatyzowanie procesu pakowania
  • wskażemy optymalny czas wysyłki materiałów własnych z różnych źródeł. Dostawa jest objęta ryzykiem losowego opóźnienia transportu i wszystkie materiały potrzebne do kompletnej realizacji zlecenia mogą nie dotrzeć na czas
  • należy założyć odpowiedni czas na projekty elementów składowych i poprawki, aby wydruk, pakowanie i dystrybucja mogła być wykonana terminowo
  • bywa, iż zmiana rodzaju insertu, formatu koperty, gramatury papieru czy wagi przesyłki przynosi ogromne zyski dzięki automatyzacji pakowania lub zminimalizowaniu kosztów wysyłki
  • powierzchnia koperty, też może być nośnikiem przekazu, wzmacniając jej zawartość. A zawartość jest czasami tak atrakcyjna, że należy jej się transparentne opakowanie
  • doręczenie materiałów reklamowych nie może się rozpocząć wcześniej niż obowiązuje promocja i musi się zakończyć przed jej końcem, bo pamieć klienta jest zbyt krótka
  • zauważymy ewidentne błędy lub braki w bazie adresowej. Zleceniodawcy zostaną o tym poinformowani by je wyeliminować
  • dołożmy wszelkich starań aby prowadzony dialog z odbiorcą nigdy nie stal się monologiem

Współpracę opieramy na skutecznej komunikacji i współdziałaniu z naszymi klientami, dzielimy się wiedzą zdobytą przy realizacji zleceń i zawsze wykorzystujemy ją dla polepszania jakości oferowanych przez nas usług.

Konkretne rozwiązania

oferta

Oferta naszych usług jest zawsze indywidualną wyceną, niezależnie czy dotyczy dostawy kopert z nadrukiem czy kompleksowych usług mailingu pocztowego, fulfilmentu czy też wydruku i kopertowania materiałów przeznaczonych do dystrybucji bezadresowej.

Konkretne rozwiązania

współpraca

Współpracę opieramy na skutecznej komunikacji i współdziałaniu z naszymi klientami, dzielimy się wiedzą zdobytą przy realizacji zleceń i zawsze wykorzystujemy ją dla polepszania jakości oferowanych przez nas usług.

Siedziba firmy

3M Konkret Sp. z o.o.

Strzelców Bytomskich 8a
44-109 Gliwice

Godziny pracy:

Poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00